Ik ben er!

2 januari 2013 - Puebla, Mexico

Tsjakka, na 2,5 dagen reizen ben ik in Puebla. Het zonnetje schijnt op het moment helaas maar af en toe, maar met 20 graden mag ik alsnog niet klagen. Ik zit dit verhaal nu te schrijven in een klein coloniaal hotelletje waar jullie al een foto van kunnen zien in het album. Het Spaans gaat me tot nu toe redelijk af, de mensen praten alleen allemaal erg snel. Mijn eerste cultuurshock heb ik ook al gehad, want ik moest door een metaaldetector heen voordat ik in de bus mocht stappen naar Puebla. Moesten ze bij NS in de spits ook eens invoeren haha. De reis met de bus was in ieder geval een stuk beter dan de vliegreis. Ik had beenruimte, wifi en ik kreeg ook nog eens gratis nootjes en drinken voor in totaal 11 á 12 euro. En dat ook nog voor een afstand van meer dan 200 kilometer. Zoals gezegd vond ik de vliegreis niet echt geslaagd. 12 uur lang als tonijn in een blik zitten is niet echt opbeurend, maar goed ik moet niet klagen haha. Van Mexico City heb ik nog weinig gezien, alleen wat vanuit de bus. Het is in ieder geval wel een immense stad want we deden er bijna 40 minuten over om de stadsgrens te bereiken, op de autoweg! Ik hou het vandaag even kort, want ik ga zo eens op zoek naar een kamer, zodat ik niet iedere avond een hotel hoef te zoeken. Ik zal ook meteen wat meer fotos maken en misschien post ik ze vanavond ook wel meteen, maar goed dan liggen jullie in Nederland al lang te slapen.

Adios!

1. 2 januari 2013
    Wat heb je al veel foto's geplaatst. Het voelt fijn om je zo te kunnen volgen. Duim dat je snel een kamer vindt. Liefs, xx
  2. Matthew:
    3 januari 2013
    Eindelijk op je bestemming en het ziet er inderdaad goed uit ; hoop dat je snel een mooie kamer kunt vinden !
    Groetjes uit Heerlen
  3. Matthew:
    4 januari 2013
    ....en al een goede kamer gevonden ?
    Groetjes
    Matthew
  4. Etienne:
    5 januari 2013
    Ik heb vandaag een appartement gevonden midden in het centrum ja! :)