V.l.n.r. Sarah, Quentin, Derek en ik in 'The Pacific'

2 februari 2013 - Acapulco, Mexico

V.l.n.r. Sarah, Quentin, Derek en ik in 'The Pacific'

Deze foto werd gemaakt op 2 februari 2013 in Acapulco, Mexico met een Sony DSC-W290.